haLamAn ^_^ Chuiey tieymAh

Sabtu, 25 Mei 2013

cutii !


assalamualaikum  dan selamat petang !

hari ini dah start cutii dah... urm aku mahu buat satu cerita..!
cerita tu berkisarkan tentang liku-liku kehidupan seorang gadis remaja...
yang mana pahit , manis, suka , duka tetap bersama rakan -rakan tersayangnya..!
>>SUDAH ! smpai sini jak sinopsis nya , nanti ndak best pulak jalan ceritanya,klw dibagi tahu sdh !
yang ke-2, aku mahu buat satu klip video..! tapi bukan buat GWIYOMI lah, aku mahu buat pasal >SECRET< haha , actually sudah lama maw buat ni klip video..tapi tulah ndakda masa kan, aku punya kawan ANIS SHAHIRA pun suka juga dalam bidang fotografi ni , sekarang kami cuma ada kamera digital dan laptop ! jadi bolehlah buat klip video yang pendek2 jak !
btw, kami semua sedang CUTI ! >happy or sad<< what evers ! cuti 2 minggu jak,sudah happy? tapi,bosan lah ndak jumpa rakan2 tersayang ! hurm , nanti aku buat cerita nya yah ? 
haha ,  ni gambar hari terakhir di sekolah ! haha , 

  enjOy !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan