haLamAn ^_^ Chuiey tieymAh

Jumaat, 14 Jun 2013

kata-kata AWESOME !




Baru lepas break ➜ Kawan tenangkan ➜ *Kawan kata* "Ala cinta monyet mmg la macam tu" ➜ *Cedih* ➜ Cari monyet ➜ Couple dgn monyet ➜ Bahagia ♥

*Lepak dgn kawan yang single* = Asyik gelak je, cerita macam-macam. *Lepak dgn kawan yang ada gf/bf* = Semua sibuk pegang phone.

*bila break* Perempuan = Lelaki semua sama je. Lelaki = Perempuan semua sama je. Pondan = Lelaki perempuan sama je, semua tak suka aku. k !

Seorang sahabat yang baik tak perlu menyindir atau menegur kawan mereka dengan cara memerli.Tegurlah mereka dengan baik & lembut


Talking about the past, I always feel like crying and sometimes angry too. I really wish I can forget the past

Pakai bedak 3 bekas. Losyen 4 bekas. Pencuci muka 7 botol. Vitamin macam macam. Tapi ia tak setanding dengan air wudhuk :)

Tanpa Allah, kita tidak tercipta. Tanpa Ibu, kita tidak dilahirkan. Tanpa bapa, kita tidak sempurna. Tanpa keluarga, kita bukan sesiapa. ♥


Bersabarlah wahai hati. Sesungguhnya hati-hati yang sabar ialah hati seseorang yang kuat dan redha disaat sedang mengharungi ujian.

Dalam sebuah hadith yang diriwayatkan Bukhari dan Muslim dijelaskan maksudnya: “Tidak akan masuk syurga orang yang membuka aib orang lain“


'True friend' = tak akan lupa kan kawan sendiri bila dia dah ada girlfriend/boyfriend atau kawan yang baru.



Tarik → Hembus → Tarik → Hembus. Alhamdulillah. Thanks Allah for still give your servants a chance to take a deep breath today :)

Dear heart, please fall in love with someone don't play with your heart. Actually I don't want your hurts and at the end you hurts me too.


WeChat → WeDengar azan → WeStop chat → WeSolat → WeBaca Quran → WeBerzikir → WeDapat pahala → WeJadi manusia soleh :)


Aku lebih rela ada musuh yang jujur membenciku daripada mempunyai kawan yg hanya nampak gembira dihadapanku tetapi membenciku di belakangku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan