haLamAn ^_^ Chuiey tieymAh

Sabtu, 6 Julai 2013

10 000 JALAN KAKI RIA

Asssalamualaikum  and selamat pagi ,
hari kami ada 10 000 KAKI RIA . pada pukul 7:00 pagi semua pelajar diarahkan untuk berkumpul. huhu ~ betapa lucunya , time SENAMROBIK . ada abang-II and kakak-II jadi ketua senambrobik, tapi kami dibelakang pi main. lain disuruh lain dibuat ! first , ndak mahu buat senaman itu , tapi takut nanti kaki sakit , nanti pengsan . tulah mesti buat juga tu ! ^+^ 




(miss thiss moment)) ^+^                                                                   (self-Cam) ^+^




timah , piQa,Qhas, yuni,julia,jena,miza,mashitah,shahira,zaty and ramai lagi.
lepas senamrobik, start sudah 10 000 JALAN KAKI RIA. dari tempat perhimpunan ke jalan surau lepas itu , lalu di hadapan asrama,jalan depan bilik guru and last sekali jalan mahu keluar dari sekolah and round untuk kali terakhir. 2 kali pusingan untuk 10 000 JALAN KAKI RIA . lepas aktiviti jalan kaki itu , semua pelajar balik ke rumah masing-masing ! actually , timah punya rancangan mahu buat B6D3E1.berkaitan dengan FORUM untuk subjek SAINS. time malam itu,timah dapat mesej dari anis , dia kata xjadi datang pergi sekolah sebab ada urusan. jadi , timah mahu buat ngan kawan lah . c jena ! c jena  cari abangnya, satu sekolah dikeliling tapi ndak jumpa ! sampai pinjam telefon orang sudah . (henpon c yunie)

btw , ni hari cikgu HUSNI(guru ko0kurikulum) kirim salam sayang dengan pelajar yang tidak hadir pada hari ni ! hakhak , jumpa ISNIN my friendss !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan