haLamAn ^_^ Chuiey tieymAh

Selasa, 24 September 2013

kawan Oh kawan !


assalamualaikum , lama dah x tulis blogg !! hehe , (POYO punya ayat!)

aku ada seorang kawan yang giler-gilerr !!! entahlah , dibilang sakit tidak juga ! salah makan ubat tidak juga !!  selalu buat orang MARAH , especially AKU n AKU !!  tangan nya gatal , tiba-tiba HIV !! bhee -_- '   (betul ka HIV atau HPV ??)  kami cerita pasal CINTA MONYET !! adakah patut dia gelak sampai nak nangis ?! tak patut tak patut !!

time belajar SAINS , duduk depan-II cikgu kami ketawa terBAhak-BahaK (i mean tak lah smpai OVER , kan ?! ) biasa-II jew ! kalau nak diingtkan balik , topik cerita kami biasa jer , tapa ragara over excited sangat , kami sampai  lupa dunia Hehehe , ^_^ ! especially kami terLUPA yang depan kami tuh CIKGU SAMADIN(our sir) hahaha , sorry cikgu !

time cikgu mengajar kat depan ,aku and Anis sibuk pula menulis kat note-II . cikgu tengok depan ,kami stop wrote !  cikgu pandang lain , apalagi continued lah ! btw , our tersayanng besties sudah pulang dari INDONESIA . (untunglah , orang kaya kan !) satu kelas dapat bracelet and yang paling huppy sangat AKU dan AKU ?? why ? Sebab ONLY ME yang dapat SHAWL ! Jyeahh , thengs bestiess !! XD  riuh rendah keadaan dalam kelas !!

"aku punya lagi CANTIK !!"  "eh , sesuai ka dengan aku ni bracelet ?" 
"aku punya selendang" hehe !! "untunglah"!!



(still lagi ngan baju sukan sekolah , HAHA ^+^ )
amacam shawl tu ? HA HA ! 



ni antara bracelet . #colourful #unique #eksport
HA HA ! banyak lagi yang cantik . ada warna putih , coklat  and ect.


Ok , sampai sini dulu ! HAHA ! 
>>poyOo punya stOry<<

byeBye ~ assalamualaikum !! XD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan