haLamAn ^_^ Chuiey tieymAh

Khamis, 21 November 2013

SAHABAT or KAWAN ?!


Assalamualaikum and selamat malam :)

Hidup ni ibarat RODA , kadang kita diatas  , kadang kita dibawah . Alahai , lumrah hidup . Nak cerita pasal friendship , aku pon macam mahu nangis . Tapi , semua orang will be change, right ? Biasanya si KAWAN akan sms/CB or papa jak la , but semenjak cuti ni , HUALLAH HUAKLAM :) . IT'S OKEYY^^ aku faham . Mybe kau buzy dengan facebook/twitter/blog/whatsapp/weChatt/Line/ mu kan ? #daebak (Y) Aku sms dia , alahai 3-5 perkataan . TERIMA KASIH . Aku harap tahun depan kita semua akan BERUBAH :) berubah ke arah kebaikan . Belajar dengan lebih bersunggug-sungguh . Antara COUPLE and BESTIES , aku pilih BESTIES , but sometimes .....!!??!!

Kadang-kadang aku terfikir , kita SAHABAT or just only KAWAN . Aku mensyukuri dan menghargai kewujudan kamu semua . Terima Kasih Ya ALLAH :) Mengapa kita harus berburuk sangka ? mengapa kita ada keraguan dalam hati ? why not 100% i believe you ? WHY WHY ? Kepercayaan telah aku beri , tapi kadang kadang aku rasa , tergugat sedikit . But it's okey , itu adalah lumrah berkawan . Bergaduh sedikit , terus memaki , m'bash and bla~bla , cuba ingat our sweet moment dengan dia . Aku yakin perasaan BENCI,MARAH, tuh semua akan hilang . Perasaan RINDU ,KESIAN and MALU menerpa diri . Sebelum ni , BERSAHABAT bagaikan BUKU dan PEN . Dimana ada buku , disitu ada PEN . tapi time gaduh , macam kenal baru 2 sehari . Lagi teruk time dua-dua pihak tidak mahu mengalah , dua-dua ego . 

At the end , dua-dua mengaku salah . macam tak sweet jer , macam tak sweet jer endingnya -_-' HAHA xD . How about LOVE ? Siapa tidak pernah mencintai ? semua pernah kan ? Even , just only CRUSH , mencintai juga tuh :) Bila kita sayangkan someone , rasa nak COUPLE jer dengan dia tuh . But , bila difikir fikir balik , nanti hubungan tak seakrab yang dulu dah x) Why I wrote like that ? Because , bila kita dah BREAK dengan someone tuh , kita mesti tak layan dia , tak peduli , kan kan kan ? 

Okeyy la , aku mengantukk tahap gaban ni . aku punya facebook , macam dah tidur jer , macam dah tidur jer x) HAHA xD good nite , sweet dreamm , heheh YOLO :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan