haLamAn ^_^ Chuiey tieymAh

Selasa, 31 Disember 2013

My LIFE +_+


Assalamualaikum , today 31.12.13  HAPPY NEW YEAR !!!

Selama 365 hari ini , banyak dugaan dak cubaan yang aku hadapi . Hidup aku penuh dengan warna warni , tangisan , kegembiraan dan sebagainya .  Aku naik tingkatan 2 , banyakk dugaan yang aku hadapi dan rakan rakan seperjuangan aku . Bermula dengan satu masalah dan kian menambah . Time exam , kepala macam mahu pecah . HAHA ! syukur alhamdulillah , semua soalan dapat akuu jawab . Setelah habis ujian , kami mendapat berita yang atuk kami sudah pulangg ke rahmatullah . Kalau aku ingat balik , time tuh aku balik dari sekolah nangis2 , sedih bcOz result MATHS aku bukan seperti yang dijangkakan . Pulang jak dari sekolah , dengann mood yang tak baik , menerima tamparan yang hebat . Alahai , rumah tuh penuh sudah dengan air mata .

Pada first malam arwah , aku langsung tak balik rumah . Dengan seragam sekolah aku tuh , aku menangis , menolong sana sini untill 12:30 a.m . Buat apa mahu malu , time tih semuanya sedih , tak tahu mahu fikir apa sua ! So , malam tuh kami semua berkumpul dirumah makcik kami . Semua ahli keluarga tidur mengelilingi mayatt . Aku tidur bilik sebelah dengan kazen , jam 11:23 p.m begitu aku mahu ke toilet , so kazen aku temankan lh , tetiba aku pandang kanan , rupanya #MrArrogant tu pun , tidur jugak dirumah tuh , kami sblh bilik jew . HAHA xD 

and , perkara yang aku tak boleh lupa ialah , time kami semua mahu balik bandar sua , kan kami kuburkan mayat kat kampung , so balik naik perahu besar lh . Aku sat beside his family . First , aku tak sedar , Hehe :) Aku wonder , kenapa dia tengok2 aku ni ? aku perasan kan ? atau , dia tengok family nya ? Malam nya tuh , aku tanya dya . dia cakap "AKU TENGOK KAU" ceh , hahhahaha :)

Pada hari ke-7 arwah , ada kenduri . Petang tuh kami b'gambar . HAHA xD . C #AN malu2 lagii , aku bergambar dengan c #MRArrogant biasa2 jak .  HAHA . Oke lah , btw , kami sudah lama tak TEXTING , CHATTING , ONCALL . Hurm ~ Mybe i'm Missing him . HOHO :3

KHAMIS ni , aku sekolah sua . Form3 gituu xD . HAHA . tetap 3Arif. Barng sekolah DONE :) Tak sabar nak jumpa kawan2 . Hehe , rinduu gila dengan dorangg . Aku sudah sedia nakk belajarr . HAHAH InsyaALLAH , malam ini sambut NEW YEAR ngn semua keluarga . BAKAR BAKAR time xD . HA HA  :)



Oke , bye assalamualaikum , jangan lupa habis baca KLIK reaction K !! BYEEEE !!
FOLLOW ME 
  • Facebook : FARTEAM MWAH
  • Twitter : @ATENKXD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan