haLamAn ^_^ Chuiey tieymAh

Selasa, 22 Oktober 2013

♡ Oh My Exam ♡

Assalamualaikum and selamat malam .  

 Sudah 2 hari kami exam . so far , alhamdulillah . semua soalan aku dapat jawab . time hari isnin jawab paper English paper 1 and 2 . ni subjek Ok lah , because soalan BOCOR. so , jawapan prepared dari rumah. hehe =) ! and Pen. Agama Islam juga. time hari khamis minggu sebelum Exam , kawanku datang jumpa aku time tunggu nak keluar dari gate . Rupanya nak bagi aku tajuk Bab-bab yang akan keluar . Lepas tu , jumpa adik angkat(even satu umur , dia tetap adik) bagi aku 10 soalan . Cuba bayangkan ada 20 soalan , 10 soalan kami sudah dapat . ehakh , mudah-mudahan LULUS . Amin =)  ♡  


Today , subjek Bahasa Malaysia (kertas 1 dan ) hurm , bolehlah ~ kertas 2 !!! aku tersalah format. 
sepatutnya tandatangan surat kiriman tidak rasmi terletak disebelah kanan, tapi aku kiri . Oh My GOD. but it's okey , sebab kawan aku kata 1 markah jak yang ditolak.lainlah kalau ak tulis nobor soalan . SAINS and SAINS the Awesome   ! hehe . Alhamdullilah , apa yang aku belajar , semua keluar . So , aku harap subjek Sejarah and Mathematics yang aku belajar lepas ani akn keluar jugak . =) amin :)  

Aku harap kami semua budak kelas LULUS . Amin . Ok lah , banyak
lagi cerita yang aku nak share but , not now . I go to go ! REVISION SEJARAH and mathematics.
macam macam ragam budak kelas aku . hayya^^ nanti lepas exam aku share ya^^ . heheh . #EXAMmine  

I SEJARAH
I MATHEMATICS

Assalamualaikum =)

1 ulasan: